Star Citizen - moduł FPS opóźniony

Studio Cloud Imperium Games, pracujące nad grą Star Citizen, poinformowało, że moduł FPS, znany jako Star Marine, nie zostanie udostępniony graczom w najbliższym czasie.

Twórcy napotkali bowiem na rozmaite problemy, o czym poinformowano na stronie produkcji. Wyjawiono, że obecny build trybu pierwszoosobowego (Star Marine) nie spełnia standardów nadchodzącego kosmicznego symulatora i boryka się z różnymi kłopotami technicznymi oraz tymi dotyczącymi rozgrywki. W związku z tym postanowiono oddelegować do prac więcej deweloperów, ale nie wiadomo, kiedy moduł zostanie udostępniony graczom. Zapewniono jednak, że jego opóźnienie nie wpłynie znacząco na prace przy innych elementach Star Citizen i: „dwa dodatkowe miesiące spędzone przy Star Marine nie oznaczają dwumiesięcznego opóźnienia Star Citizen.

Chris Roberts wyjawił, że dodatkowy deweloping modułu FPS przyczyni się do rozwoju całego projektu. Krótko pisząc, udoskonalenie technologii w tym przypadku, zaowocuje mniejszą ilością problemów w pozostałych elementach produkcji.

W związku z tym tegoroczna premiera Arena Commander 2.0 i pierwszego epizodu Squadron 42 jest raczej niezagrożona, aczkolwiek trzeba pamiętać, że projekt jest na tyle duży, że wszystko jest możliwe. Zresztą przełożenie premiery Star Marine to nie pierwsza obsuwa w przypadku Star Citizen. Debiut modułu Dogfighting przesuwany był kilka razy, więc…

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2015-06-30 19:16:31